Opis fabuły

Fabuła gry osadzona jest między drugim, a trzecim tomem Darów Anioła.




„Tysiące lat temu Anioł Razjel zmieszał swoją krew z krwią człowieka i stworzył rasę Nefilim, pół ludzi, pół aniołów, zdolnych do niszczenia demonów. Mieszańcy przebywają wśród nas, ukryci, ale wciąż obecni, są naszą niewidzialną ochroną. Nazywają ich Nocnymi Łowcami.
Nocni Łowcy przestrzegają praw ustanowionych w Szarej Księdze, nadanych im przez Razjela. Ich zadaniem jest chronić nasz świat przed demonami, które podróżują między wymiarami niszcząc wszystko na swej drodze i żywiąc się ludzką energią. Obowiązkiem Nefilim jest również utrzymanie pokoju między walczącymi mieszkańcami podziemnego świata, krzyżówkami człowieka i demona, znanymi jako wilkołaki, wampiry, czarodzieje i wróżki. Innymi słowy są wyniosłymi stróżami ładu świat
.”

Bary przepełnione tłumami wilkołaków, mniej lub bardziej bogato odzianymi, arystokratyczne przyjęcia u dostojnych wampirów w ich pięknych pałacach, na których sporadycznie pojawi się kilku czarodziejów: oto realia świata w którym żyjesz. Jednak aby porządek i spokój miały miejsce w Nowym Jorku, nad rozkapryszonymi odmieńcami władzę sprawują Nefilim – Nocni Łowcy. Wampiry nie mogą pić ludzkiej krwi wbrew woli człowieka, wilkołaki w czasie pełni powinny się trzymać z daleka od potencjalnych ofiar - w innym wypadku ich gardła spotkają się z szybkim ostrzem noża serafickiego.

Zaś demony powinny zostać w piekle, gdzie ich miejsce. Inaczej gorzko zapłacą za swój brak rozsądku.



Krótki wstęp do fabuły, dla każdej osoby chętnej do przyłączenia się na bloga, a niekoniecznie zorientowanej w realiach książki. Poniżej wraz z krótkim opisem znajdzie się również spis dostępnych na blogu ras oraz kilku haseł, które niewątpliwie będą się przewijać podczas gry.


Nefilim

Nocny Łowca walczący z demonami, utrzymuje porządek między mieszkańcami świata podziemnego. Prawie zwykły człowiek gdyby nie domieszka krwi aniołów nadająca mu unikatowe możliwości; przede wszystkim rysowania na swoim ciele różnorodnych run zapewniających pewne udogodnienia w trakcie walk.



Wilkołak

Podczas pełni księżyca istoty agresywniejsze o wiele bardziej, niż normalnie. Silne, mądre. Żyją w stadach, a każda wataha ma swoją Alphe; zdobycie władzy wiąże się ze zgładzeniem poprzednika. Oczywiście nie każdy Likantrop przynależy do jakiejś grupy. Co się tyczy przemiany: wilkołaki, które opanowały swoje umiejętności są zdolne przemienić się na zawołanie. Przemiana podczas pełni występuje zawsze. Wystarczy jedno ugryzienie wilkołaka aby doszło do skażenia krwi owocującego stałą przypadłością. Ci Podziemni starzeją się dużo wolniej od zwykłych Przyziemnych jednakże nie są nieśmiertelni.



Wampir
Niezwykle sprytne i silne istoty, żywiące się krwią. Nie mogą wychodzić na światło słoneczne, jest dla nich tak samo śmiertelne jak ostrza serafickich noży czy wszelkie świętobliwe obiekty. Żyją w opuszczonych budynkach (zazwyczaj gangami, rzadziej samotnie).
Doświadczone wampiry potrafią stosować różnorodne sztuczki, ich wpływ na Przyziemnymi jest niebywały. Przemiana w Dziecko Nocy zachodzi wyłącznie po wymianie krwi Przyziemnego/Nefilim z wampirem. Po utracie życia takowa osoba może odrodzić się jako nieśmiertelny.


Czarodziej


Stosują magię praktycznie zawsze, istoty prawie nieśmiertelne, mogą żyć setki lat - jednakże nie mogą się rozmnażać. Są zdolni do przywoływania różnorodnych demonów z innych wymiarów. Czarodzieje rodzą się ze związku człowieka z Demonem.

FaerieRasa ta jest w połowie demonami, w połowie aniołami – są przebieglejsze od Likantropów czy Wampirów i żyją bardzo długo. Złośliwi mistrzowie kreatywnej prawdy, potrafiący owinąć sobie wokół palca upatrzoną ofiarę.



Tworząc postać warto pamiętać, że wszystkie wymienione rasy nie przepadają za Nefilim ze względu na ich wyniosły styl bycia i protekcjonalne traktowanie Podziemnych, którzy zagrzewali miejsce na ziemi na długo przed Nocnymi Łowcami.


Słownik


 Alicante – Swój przydomek Szklanego Miasta zawdzięcza kryształowym basztom wznoszącym się na peryferiach, są wykonane z tego samego surowca, co Seraficka broń dlatego też do tego miasta nie zdarzyło się jeszcze nigdy wtargnąć demonom. Większość Nocnych Łowców właśnie tu przychodzi na świat i odbywa swoje szkolenia, by później zostać wysłanym w różne rejony świata do Instytutów.



 Anioł Razjel – Przyjęty za Anioła, który zstąpił na ziemie i obdarował pierwszego Nocnego Łowce runami dając mu do wypicia własną krew, innymi słowy zapoczątkował istnienie Dzieci Nefilim. Obecnie historia ta uważana jest za legendę, a nie fakt autentyczny.

Brama – Magiczny obiekt, stały bądź chwilowo sprowadzony za pomocą czarów, za jego pomocą w jednej krótkiej chwili można przenieść się do zupełnie innego miejsca, najprościej ujmując; jest to brama teleportowa.


 Cisi Bracia – Nocni Łowcy, którzy zrezygnowali z runów bojowych na rzecz kształtowania potęgi umysłu, mają pozaszywane usta, są niemi i potrafią wnikać w myśli innych, niezwykle zdolni w zakresie uzdrawiania. Zamieszkają Miasto Kości, w którym strzegą Miecza Anioła.

Clave – Clave jest po prostu kolejną nazwą Nocnych Łowców, choć w bardziej ścisłym rozumieniu jest to grupa ludzi decydujących o wyrokach, rozmieszczeniu po świecie Nefilim. Krótko mówiąc Clave piastuje rolę głowy Świata Cieni, jest jego prawem.

Dary Anioła – Składają się z Kielicha Anioła, Miecza Anioła oraz Lustra. Pierwsze służy do tworzenia nowych Nefilim, jednak skuteczne jest wyłącznie w przypadku dzieci, dla dorosłych Przyziemnych śmiertelne. Obecnie jednak Kielich Anioła nie jest w posiadaniu Clave. Miecz Anioła jest potężną bronią o wielu magicznych właściwościach, przechowywany jest w Mieście Kości. „Lustro” jest najbardziej tajemniczym przedmiotem, a wręcz owianym legendą, bo nie do końca jest pewnym czy w ogóle istnieje.

Demony – Są to pasożyty, które wkradają się z odległych wymiarów aby żerować na istotach ziemskich. Jest ich setki tysięcy rodzajów, pojawiają się wyłącznie nocą – promienie słoneczne są dla nich zabójcze. Pokonane znikają przenosząc się na powrót do wymiaru, z którego przybyły.

Instytut – Praktycznie każde większe miasto na całym świecie posiada swój Instytut, miejsca te zamieszkiwane są przez Nocnych Łowców pilnujących porządku na swoim obszarze.

Idris – Ojczyzna Nocnych Łowców, można ją określić jako małe państewko pomiędzy Niemcami, a Francją (Przyziemni przekraczający tę granicę są przenoszeni za sprawą czarów), jej stolicą, a zarazem jedynym miastem jest Alicante nazywane również Szklanym Miastem.

Krąg – Był bardzo potężnym zgrupowaniem zaistniałym za sprawą Valentine’a Morgensterna, działał przeciwko Clave chcąc nie dopuścić do podpisania Porozumień z Podziemnymi.

 Nóż Seraficki – Jest to miecz Nefilim o potężnym działaniu. Każdy seraficki nóż nosi nazwę, imię anioła nadane przez użytkującego go Nocnego Łowce. Dopóki Nocny Łowca go nie wezwie wymawiając jego nazwę wygląda bardzo niepozornie, jednak czynny staje się śmiertelnie groźną bronią. Stosowany w walce z demonami, cięcie tego ostrza jest zwykle dla nich śmiertelne, oprócz tego groźne dla Podziemnych. 

Parabatai – Jest określeniem dwóch wojowników, którzy zawsze walczą ramię w ramię. Takie powiązanie między dwójką Nefilim (bo dotyczy ono wyłącznie Nocnych Łowców) jest nierozrywane chyba, że jeden z wojowników zostanie pozbawiony przez Clave znaków, stanie się Podziemnym lub zginie. Nie każdy Nocny Łowca posiada swojego parabatai.

Podziemny – Ogólne określenie wszystkich magicznych istot poza Nefilim; Podziemni to zazwyczaj zwyczajni Przyziemni dotknięci demoniczną infekcją. Przez wiele wieków były tłamszeni i poniżani przez Nefilim gardzących faktem, że w ich żyłach znajduje się coś „demonicznego”. Podziemni jednak są dużo dłużej na ziemi od Nocnych Łowców i zanim ci się pojawili to oni rozprawiali się z demonami.

Porozumienia – Są to pakty pomiędzy Podziemnymi a Nefilim decydujące o tym, że jedni nie mogą atakować drugich bez uzasadnienia (bardziej się to oczywiście tyczy ataków Nefilim na Podziemnych, bowiem prawo to jest świeże, a wśród Clave wciąż panuje spore uprzedzenie do pozostałych istot).

Przyziemni – Zwyczajni ludzie pozbawieni zdolności magicznych. To dla ochrony Przyziemnych Nefilim przechodzą szeregi treningów w celu zapewnienia im bezpieczeństwa. Niekiedy, choć bardzo rzadko, zdarza się, że Przyziemni mają „wzrok” (zdolność widzenia Świata Cieni).

Runy – Są to przede wszystkim znaki kreślone na ciele Nocnego Łowcy za pomocą steli, każdy z nich zapewnia coś innego. Są zarówno znaki ochronne, wspomagające prędkość jak i ukrywające przed spojrzeniem Przyziemnych. Oprócz tego znaki można stosować np. do otwierania drzwi, wzmocnienia tarczy i rynsztunku. Kreślenie runów na skórze Przyziemnego jest surowo zabronione, gdyż dla zwykłego człowieka działanie Znaków jest śmiertelne.

 Sala Anioła – Mieści się w centrum Alicante, tu podpisywane są wszelkie Porozumienia, odbywają się największe wydarzenia i bale Clave.

Sensor – Urządzenie służące do wykrywania demonicznej aktywności.

Stela – Przypomina szklaną różdżkę; za krótka by służyła do walki, za długa aby mogła uchodzić za coś do pisania, przedmiot którym kreśli się runy.

Szara księga – Księga Nefilim, zawiera zbiór wszystkich znanych runów.

 Świat Cieni – Ogólna nazwa magicznego świata.

Wyklęty – Efekt tworzenia Znaków na ciele zwyczajnego Przyziemnego, jego organizm nie jest w stanie znieść mocny jaką niosą za sobą Runy i doprowadza człowieka do czystego obłędu. Wyklęty zazwyczaj jest posłuszny osobie, która go naznaczyła. Wyklęci są niezwykle agresywni i silni. Szybko umierają; ogarnięci szałem nie jedzą ani nie piją.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz